неделя, 7 април 2013 г.

"Истината за Seo Jaewon от Code V"







Това е публикация в блог на корейка, която пише как се е срещала с Jaewon (Член на групата Code-V) и какво е преживяла заради него.

Не е потвърдено, че това е 100% вярно, но фактът, че Jaewon напуска групата и публично се извини за държанието си ме кара да мисля, че поне една част е вярна. 

"Всичко написано тук е истина, пиша това готова да поема отговорността за последствията, след като това бъде публикувано, дори и това да означава, че ще бъда презирана.

14 Януари 2012г.: Мой познат от Корея ме запозна с Naro и Rui от Code-V. Отговорихме си среща в Starbucks в Harajuku и Naro и Rui доведоха със себе си и Jaewon. И тримата са по-малки от мен, а също и в по-лошо финансово състояние. Изглеждаха сякаш правят всичко, което могат, за да преживяват и аз изпитах съжаление към тях, за това им позволих често да идват у нас, купувах им храна, водех ги с мен по клубове и благодарение на мен разполагаха с VIP обслужване. Ние станахме близки.

Бяхме заедно почти всеки ден и също аз ходих да гледам представленията им. след около две седмици, аз започнах да се срещам със Seo Jaewon.

Аз съм с 4 години по-голяма от Jaewon, идвам от семейство с добро финансово състояние, а също имах спестени пари от когато бях в Корея, така че аз плащах всичко на срещите ни, а също му купувах скъпи маркови продукти като подаръци.

След като се срещахме едни месец, Seo Jaewon ми предложи брак. Той каза, че въпреки че в момента няма пари, албумът му ще излезе на 30-ти Май и че ще вземе пари от това. Тогава ние започнахме да живеем заедно, с намерения за брак.

Агенцията на Jaewon се намираше на 10 мин. пеша от дома ми (Jinguumae), а малко по-далече от там беше квартирата на Code-V. Но след като започна да се среща с мен, той повече не спа в квартирата си. След като приключваше с работата си, той идваше у нас и се връщаше в квартирата точно на време за графика си на сутринта. Аз винаги се събуждах на зазоряване, преглеждах графика на му и събуждах поспаланкото Jaewon.
Когато имаше почивни дни или графикът му беше празен, той отиваше на кратки екскурзии или излизаше да се забавлява с моите пари (Средно харчеше по 100.000 йени на ден (Около 1.600 лв.)).Jaewon, който нямаше никакви приходи, разчиташе на мен икономически и аз, която вярвах на обещанието му (Че ще се ожени за мен), поех отговорност за него.

30-ти Май: Дори след като дебютира, той все още нямаше никакви приходи, така че той ми каза да изчакам още малко.
Каза ми да изчакам до годишнината ни. Каза ми, че със сигурност ще спази обещанието си и да не се притеснявам...
Аз наистина обичах Jaewon, за това му повярвах, когато каза, че ще поеме отговорност и продължих да живея в Япония.
Но родителите ми се ядосаха, че харча толкова много пари в Япония без да работя и ми казаха да се върна в Корея или ще спрат да ми пращат пари. 
Когато казах на Jaewon, той ми каза да изчакам още малко, че след като групата пожъне успех, той ще се срещне с родителите ми и ще се ожени за мен, също така ще върне на родителите ми парите, които е изхарчил. Каза, че ще им покажем колко сме щастливи и че тогава те ще спрат да ни притесняват. За това аз прекъснах всички връзки със семейството си и останах в Япония.
Но тъй като Jaewon все още нямаше пари, а сега аз също нямах никакви приходи, аз започнах да работя 7-8 часова смяна в ресторанта на мои познати, за да печеля пари.
Парите, за които работих, Jaewon използваше за ежедневието си.
Jaewon наистина нямаше и пукната пара.

В сравнение с парите, които получавах от родителите си, парите, които изкарвах в ресторанта бяха нищо. Но когато имах пари, аз давах на заем на приятели, за да им помогна. Когато тези приятели чуха, че съм закъсала (финансово), те ми помогнаха в замяна.
Наемът на жилището ми в Jinguumae беше 160.000 йени (Около 2.000 лв.) на месец и заедно с разходите за храна, транспорт и други неща аз харчех по почти 500.000 йени (Около 8.000 лв.) на месец.

За това трябваше да се изнеса и да потърся ново жилище. Но нямах достатъчно пари да наема ново място и казах на Jaewon, че ще се върна в Корея, но той ме спря. На края, след като Jaewon ми каза, че ще върне парите ми на годишнината ни, аз взех на заем 1.000.000 йени (Около 16.000 лв.) от приятел и взех под наем ново жилище. Отново в Jinguumae.
През цялото това време имах проблеми с Визата ми и ми казаха, че трябва да се върна в Корея. Jaewon ми каза да не си отивам и да се явя в съда (за да оспорвам решението) защото той ще ме защити.На края останах в Япония като нелегална емигрантка.
Аз наистина го обичах, но това да изкарвам сама всички пари и да се страхувам, защото нямах Виза беше наистина изтощително, за това му казах, че искам да се разделим.Той ме помоли да потърпя още малко и каза, че скоро ще ми върне парите, че ще се оженим, след като мине годишнината ни, че ще поеме отговорност и че не може да живее без мен. Всеки ден той плачеше, казвайки, че не знае какво ще прави без мен.

За доброто на Jaewon, аз се превърнах в жертва, отказвайки се от много неща. Аз израснах в богат дом и никога не ми се е налагало да работя, но само заради обещанието на Seo Jaewon, аз прекъснах всички връзки със семейството си, започнах да работя и да осигурявам пари за двама човека.
Аз бях главата на семейството и се грижех за Jaewon. На всичко отгоре, аз станах нелегална емигрантка. Никога няма да забравя страха, с който живях всеки ден.
Графикът му започваше рано сутринта, за това аз ставах на зазоряване, за да му приготвя храна, осигурявах му всички дрехи, които носеше, правих всичко за него. Повечето от дрехите, обувките, чантите и т.н., които той  притежава са подаръци от мен.

Ходех с него на всичките му представления, дори на събития в Okinawa и Osaka, след като приключваше с графика си, той беше с мен. Честно казано, всички хора около нас, хората в зъболекарския кабинет, в който ходехме заедно, хората във фризьорския салон, който той посещаваше, както и хората в ресторантите, където ядяхме... всички те знаеха, че сме заедно.
По онова време, Code-V не бяха толкова известни.
Също така, хората, по-близки до нас мислеха, че сме женени, те знаеха, че аз съм тази, която го осигурява и дори агенцията му знаеше, че сме двойка. Тъй като излизах с тях след концертите им.

Беше трудно сама да изкарвам пари, осолено, когато трябваше да осигурявам двама човека и имаше лимит за това колко пари мога да взимам на заем от познати. Беше трудно да съм нелегална емигрантка, но защото обичах Jaewon, аз му дадох себе си, вярвайки, че той ще спази обещанието си, за това продължих да търпя.
Преди известно време, Jaewon започна да печели пари, за това той ми каза да се върна в Корея и да си изкарам нова Виза, а след това да се върна, за да се оженим и да живеем заедно.
Но Jaewon подписа формуляр за брак, казвайки ми да му имам доверие, така че аз се върнах в Корея, независимо че се страхувах, че ще скъсаме, ако сме разделени.
Но Jaewon ми каза да отложа да се срещам с родителите ми, защото те може да са против брака ни и че ще се срещнем с тях, след като той стане известен.

Обратно в Корея, аз започнах да живея сама, което само по себе си беше трудно, но когато  Jaewon се връщаше в Корея, той всеки път харчеше по 200.000 йени (Около 2.500 лв.), изхарчвайки всички пари, които бях изкарала, докато него го нямаше. На края аз се ядосах, на което той каза, че иска да се разделим.
Независимо че по няколко пъти на ден ми повтаряше обещанието си, че ще се ожени за мен и имахме писмена клетва, че когато се върнем в Корея ще регистрираме брака си и че ще се оженим след годишнината ни, той каза, че иска да се разделим. Аз бях шокирана.

Това ми оказа голям стрес психически, за това аз припаднах и трябваше да ме приемат в болница. Там разбрах, че съм бременна. Когато казах на Jaewon, той се държеше сякаш не ме познава и прекъсна контактите си с мен.
Тялото ми беше в ужасно състояние, заради психическия стрес и заради това че бях зарязана, за това направих спонтанен аборт и трябваше да ме оперират.
Бях самотна и се страхувах да бъда сама в болницата, без да мога да кажа на никой за случилото се...
Jaewon, който знаеше всичко това, игнорираше обажданията ми и се отнасяше с мен като с непозната.

Повече от една година, аз живях за Jaewon. Тази Code-V съществуват днес частично благодарение на агенцията им, но също и защото аз се грижех на Jaewon да не му липсва нищо, дори когато нямаше пари.
Водех го на екскурзии, давах му да яде каквото си поиска, да ходи където си поиска. Купувах му храна, която не беше ял до сега, купувах му обувки и дрехи. Благодарени на мен, той се хранеше добре. Можех да правя това, защото вярвах на обещанието на Jaewon, че ще се ожени за мен, че той беше моят мъж.
Не е това, че съм глупава и вярвах във празно обещание.

В началото историята беше, че ще се оженим, след като той дебютира на 30-ти Май. След това беше, че ще се оженим след първата ни годишнина, през Януари 2013г., защото той все още нямаше пари.
Каза, че когато се върна в Корея ще регистрираме брака си и ще заживеем заедно в Япония, че ще имаме деца, че ще влезе в казармата, че ще даде най-доброто от себе си, за да няма проблем да е едновременно член на Code-V и да е женен за мен. Той постоянно повтаряше това и аз повярвах на думите му.
Ho след като започна да изкарва достатъчно пари, за да се издържа и аз не спирах да го притискам да се оженим, той ми каза, че иска да се разделим. Пренебрегвайки това, че детето ни умря и без да ми се извини, той започна да се държи с мен като с непозната и да ме игнорира. 

Сега съм в болница и получавам лечение за психическото ми състояние, след като депресията ми се влоши и за втори път опитах да отнема живота си. Казват ми, че най-вероятно трябва да остана тук една година.
Прекъснах всички връзки със семейството си, преживях толкова трудности за първи път в живота ми, аз живях за Seo Jaewon. След неочакваните му действия, сега вече знам колко е тежко да те предаде човек, на когото имаш доверие. Аз наистина вярвах в обещанието на Jaewon. Годината, която дадох на Jaewon беше толкова ужасна и бъдещето, което си представях изчезна за секунда. Аз му дадох една година от живота си, вярвайки в това бъдеще. Сега не знам как да започна живота си наново, как да създам ново бъдеще за себе си. Наистина е много трудно.

Jaewon знае, че съм в това състояние заради него.
Независимо че знае, че страдам, психически и физически и че един живот е изгубен, той е навън и пие, забавлява се и се среща с други момичета, докато игнорира мен.
Когато се ядосах и му казах, че ще кажа на света какво ми е причинил, той ми даде 900.000 йени (Около 15.000 лв.) и ми каза повече да не го търся.
Парите, които съм похарчила само за Jaewon са повече от 1.000.000 йени (Около 16.000 лв.). Порите, които взех на заем от познати също са повече от 1.000.000 йени. Аз наистина похарчих много пари за него за една година.
Как може да мисли, че болката която той причини на сърцето ми, на тялото ми.. животът на небето, времето, което му посветих, живота ми.. как е възможно да мисли, че ще може да се компенсира за всичко това с 90.000 йени ...?
Какво означава за мен да получа тези пари сега? Вече нямам проблем с парите, така че дори и да получа 2.000.000 йени, това няма да означава нищо за мен.
Как може да е толкова безотговорен?
Ням ада е достатъчно дори да падне на колене и да ме моли за прошка... как може да продължи живота си все едно нищо не се е случило...

Разбирам, че чувствата на човек могат да се променят.
Но аз вярвах на думите му, че ще поеме отговорност за мен и му дадох себе си. Той знае в какво се превърнах заради него. Как можа да ме захвърли, да се държи с мен като с непозната и да се среща с други момичета...
Беше ли наистина любов?
Да не би той само да се е преструвал, че ме обича, за да ме използва за пари..
Ако не е така, той нямаше да направи нещо такова, след като ме напусна.
Той наистина е много жесток човек.
Без да разбира каква болка причинява на останалите, използва ги единствено когато се нуждае от тях, захвърля ги когато си пожелае, среща се с нови момичета.
Иска ми се да бях забелязала това по-рано.

Code-V пожънаха успех след изявата им на концерта във Fukushima в помощ на жертвите от земетресението през Март 2011г.
Аз знаех за земетресението, в което пострада и един мой приятел, така че това събитие и до ден днешен ми къса сърцето. 
Но Jaewon беше зает с графика си и не можа да се върне в Корея, за това той ми каза, че му се иска отново да стане земетресение, за да може да се върне в Корея.
Независимо че той лично посети място засегнато от бедствието и  знаеше, че много хора страдат заради това.
Независимо че е постигнал успех благодарение на този концерт, дори и да не е тъжен заради случилото се, как можа да каже подобно нещо, дори и на шега?
Дори и да е отишъл само защото компанията му го е накарала...

Също така, Jaewon мрази Япония. Аз обичам Япония и исках да живея там завинаги. Но когато казах това на Jaewon, той каза, че е там само защото му се налага и че мрази Япония.
Също тока каза, че японците имат раздвоение на личността и всеки ден ми говореше лоши неща за мениджъра си. Ако вземах страната на мениджъра му, той се ядосваше и казваше, че японците не струват. 

На всичко отгоре, той каза, че японките са грозни и че всички са "otaku" (маниачки, задръстени и т.н.). Независимо че имам сладки приятелки (японки), той каза, че дори и да са сладки, той мрази всички японки и че корейките са най-добрите. Той излиза единствено с корейки.
Jaewon е човек, който трябва да има много момичета, той си хваща ново гадже, веднага щом скъса с някого.
Защото членовете на Code-V са по-големи от доста други идоли, компанията им им е дала пълна свобода. Всички членове прекарват нощите си навън с различни момичета (Jaewon се среща само с корейки). Също така той нарича феновете си грозни  и плашещи.
Той изхвърля всички писма от феновете му без да ги прочете.
След като Sol му каза, че понякога получава пари в писмата, Jaewon започна да ги отваря, за да прибере парите и изхвърля останалите.
Той задържаше единствено подаръците, които му харесваха, изхвърляше останалите или ги даваше на мен.
Аз сигурно знам по-добре от него кой какво му е подарил.

Seo Jaewon не знае какво е да бъдеш благодарен, мисли единствено за себе си и го интересуват единствено парите. Иска ми се да бях забелязала по-рано.
Вярвах, че това не е така, независимо че той се караше с по-големите членове на групата, тръгваше си по-рано от репетициите, само за да дойде у нас.
Аз постоянно му давах неща, когато казваше, че е изморен и че животът му е труден...
Той ми проми мозъка, накара ме да му повярвам, когато ми каза, че ще се ожени за мен след една година, да не се притеснявам, че ще ми се отплати, че ще поеме отговорност за мен, че продължава да пее само заради мен...
Каза, че е започнал да се държи с мен като с непозната, след като психическото ми състояние се е влошило, защото той е гледал на мен като на играчка, която е използвал за пари. 
Съжалявам за всичко и го презирам.

Как да си върна годината, която ме дадох, чувствам се толкова зле заради бебето, което почина. Трудно ми е да понеса всичко, докато съм в тази болница и се опитвам да се оправя.
Пиша това, защото искам всички да разберат, че това, което се крие зад маската на Seo Jaewon, е човек, който не разбира какво е благодарност, един егоистичен човек, който мисли единствено за себе си, човек без сърце.
Как може човек като него да пее за първата любов. Как може да пее пред хората за надежда. Този свят е страшен.
Искам всичка да разберат какъв всъщност е той. Не искам да нарани някой друг, така както нарани мен. Също така и заради всички бебета на небето.

Не мислите ли, че е лош, защото започна да се държи с мен като с непозната, когато всъщност трябваше да ми се извини? Живях с него повече от година...
Как е могъл без да му тежи на съвестта да живее с някого една година, да го използва за пари и да обещава, че ще му ги върне и да му обещае, че ще се ожени за него, независимо че не иска да го прави. Това е измама.
Как можа да каже, че ще поеме отговорност. Аз съм тази, която храни Seo Jaewon една година...
Независимо колко незрял и лош човек е, как може да се отнася с мен, човекът, който живя за него и носеше детето му, като непозната?
Как може да се прави на добър човек, когато се отнася с хората, които го обичам като с боклук и се надява, че държавата, която го подкрепя да рухне?

Да говори лошо за останалите всеки ден, да издава тайните им навсякъде.. Не мисля, че на такъв човек трябва да му е позволено да стои пред хора и да пее.
Не мисля, че нещо ще се промени, само защото написах това.
Но ако дори само един човек изпита съжаление към мен и се моли бебето ми на небето да почива в мир, аз ще бъда щастлива. Не мисля, че е възможно, но искам колкото се може повече хора да прочетат това и то да достигне до Jaewon, за да може той да се извини, да обмисли и да се разкая за действията си, за да не причини това на някого другиго. Надявам се единствено на това
Извинявам се за притеснението и благодаря, че прочетохте това."


Честно казано аз вярвам на това до някаква степен. Не съм запозната с Code V и няма никакви впечатления от Jaewon (И слава Богу, защото иначе щях да съм много тъжна и разочарована), но се надявам да се разкае за постъпката си (Ако наистина е направил всичко това).
Но този инцидент ме кара да се замисля, дали любимите ни идоли са това, за което се представят или играят някаква роля.
100% съм сигурна, че повечето от тях водят някакъв таен живот- крият това, че имат гаджета или си слагат "щастливата маска", когато всъщност се чувстват зле и т.н., но това е съвсем нормално, като се има в предвид какви могат да бъдат някои от феновете им. Но поне се надявам, че не е нещо толкова лошо и шокиращо, като тази история.


Напишете какво е вашето мнение по въпроса, 
вярвате ли, че това е истина или не?

4 коментара:

  1. Ако е истина е жалко колко ниско може да падне човек, за да постигне мечтите си. а ако е лъжа що за ненавист го е предизвикала!!! От многобройните фенкамери, които съм гледала, лицата на някой идоли се променят когато смятат, че не ги снимат и виждат, но мисля че е нормално. Не винаги те се чувстват добре, но заради феновете си правят усилия. Няма начин да няма и двулични, но и това го извинявам от една страна - те какъв личен живот могат да си позволят, след като феновете им може да ги отблъснат (някой от нас са егоистични и ги искат само за себе си). Не е лесно да си идол в Корея, а докато станеш такъв си подложен на невероятни изпитания.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Наистина е много трудна да си идол в Корея, с всички тези луди фенове, които нямат никакво уважение към идолите, към личният им живот и личното им пространство с всичкото това опипване, дори и скубане и т.н. Повечето "фенове" смятат, че идолите им принадлежат, защото купуват албумите им, фотоалбумите им и т.н, а други само гледат да намерят нещо мръсно за тях или пускат лъжливи слухове. За това много се възхищавам на идолите, защото въпреки че знаят какво ги очаква, те следват мечтите си и търпят всичко това през цялата си кариера.

      Изтриване
  2. Моето мнение,че на мъж въобще не трябва да се вярва! дори не мога да си представя,колко им е трудно на идолите,но да не забравяме,че всичко го правят за пари..надявам се за доста поне ;D жалко за момичето,но щом е видяла,че я използва веднага трябваше да го напусне.....А това какво правят кпоп звездите извън сцената мисля,че си е тяхна работа...така чее..могат да си правят каквото си поискат и аз ги подкрепям(е не нещо незаконно де)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Да, живота си е техен и могат да правят каквото си поискат с него, но не трябва да злоупотребяват със славата си и с любовта на феновете си ^^

      Изтриване