сряда, 26 септември 2018 г.

Реч на BTS на Общото събрание на ООН 24.09.2018г.





Благодаря Ви, Г-ин генерален секретар, г-жо изпълнителен директор на УНИЦЕФ, Ваши превъзходителства и изтъкнати гости от целия свят.

Казвам се Ким Нам Джун, също така известен като RM, лидера на групата BTS. Огромна чест да бъдем поканени на събитие с толкова голяма значимост за днешното младо поколение.

Миналият ноември, BTS стартира кампанията "Love Myself" заедно с УНИЦЕФ, основаваща се на вярата ни, че "истинската любов първо започва с това да обикна себе си." Партньори сме на програмата #ENDviolence на УНИЦЕФ, която има за цел да защити децата и младите хора по целия свят от насилие.
Нашите фенове се превърнаха в огромна част от тази кампания със своите действия и ентусиазъм. Ние наистина имаме най-добрите фенове на света! 

Бих искал да започна, като поговоря за себе си. Роден съм в Илсан, град в близост до Сеул, Южна Корея. Това е едно много красиво място с езеро, хълмове, и дори с годишен фестивал на цветята. Аз прекарах едно много щастливо детство там и бях просто едно нормално момче.
Имах навика да гледам към небето и да бленувам и имах мечтите на едно обикновено момче. Представях си, че съм супер герой, който може да спаси света. 

В интрото на един от нашите по-ранни албуми, има част, в която се казва "Сърцето ми спря, когато бях може би на девет или десет." Поглеждайки назад, мисля, че тогава започнах да се тревожа за това какво мислят за мен другите хора и започнах да виждам себе си през техните очи. Спрях да гледам нагоре към нощното небе и звездите. Спрях да бленувам. Вместо това, аз просто се опитвах да следвам очертанията, определени от другите хора.

Скоро след това, аз започнах да заглушавам собствения си глас и да слушам чуждите гласове. Никой не изричаше името ми, нито самият аз. Сърцето ми спря, а очите ми се затвориха здраво. И така аз, всички ние изгубихме имената си. Превърнахме се в призраци.

Но аз имах едно убежище и това бе музиката. В мен имаше един малък глас, който каза "Събуди се, човече, и чуй/послушай себе си." Но ми отне много време да чуя музиката, която викаше истинското ми име. Дори и след като взех решението да се присъединя към BTS, имаше много препятствия. На някой хора може да им е трудно да повярват, но повечето хора ни смятаха за безнадеждни. Понякога, аз просто исках да се откажа. 

Но мисля, че извадих голям късмет, че не се отказах от всичко това. И съм сигурен, че аз, че ние ще продължаваме да се препъваме и да имаме падения. BTS се превърнаха в артисти, изнасящи представления в тези огромни стадиони и продаващи милиони албуми в момента, но аз все още съм едно обикновено 24-годишно момче. Ако съм постигнал нещо, това е било възможно единствено защото имам другите членове на BTS до себе си и благодарение на любовта и подкрепата на нашите фенове ARMY по целия свят. 

И може би аз направих грешка вчера, но вчерашното ми Аз, това все още съм аз. Днес, аз съм човека, който съм, с всичките си недостатъци и грешки. Утре, аз може да съм малко по-мъдър, но това пак ще бъда аз. Тези недостатъци и грешки са човека, който съм и представляват най-ярките звезди в съзвездието на живота ми. Аз обикнах себе си, човека, който съм, човека, който бях и човека, който се надявам да бъда. 

Бих искал да кажа едно последно нещо: След излизането на албумите ни "Love Yourself" и стартирането на кампанията "Love Myself", ние започнахме да чуваме невероятни истории от феновете си по целия свят. За това как нашето послание им е помогнало да се справят с трудности в живота им и да обикнат себе си. Тези истории постоянно ни напомнят за отговорността, която носим. 

Така че, нека всички да направим крачка напред. Ние се научихме да обичаме себе си, затова сега искам да ви насърча да изкажете себе си. Бих искал да попитам всички ви: Как се казвате? Какво ви вълнува и разтуптява сърцето ви?
Разкажете ми историята си. Искам да чуя гласа ви, искам да чуя и убежденията ви. Без значение кои сте, от къде сте, какъв е цветът на кожата ви, половата ви идентичност, просто изкажете себе си. Намерете името си, намерете гласа си като изкажете себе си. 

Аз съм Ким Нам Джун, още RM от BTS. Аз съм идол и аз съм артист от един малък град в Корея. Като повечето хора, аз съм правил много и достатъчно грешки в живота си. Имам много недостатъци и имам още повече страхове, но аз ще се постарая да приема себе си и постепенно започвам да обичам себе си, малко по малко. 

Как се казвате? Изкажете себе си. 
Много Ви благодаря.


Няма коментари:

Публикуване на коментар